• איזור או עיר

  • סוג הדיור

  • אפשרויות מימון

  • מאפיינים מיוחדים

נמצאו 144 תוצאות עבור בית אבות לעצמאים ולתשושים

בית אבות לעצמאיים ולתשושים

בית אבות לתשושים ועצמאיים מיועד לאוכלוסייה שאינה נזקקת לסיוע או להשגחה בביצוע פעולות יומיומיות בסיסיות (עצמאיים) או לחלופין זקוקה לסיוע בביצוע חלק מפעולות היומיום (תשושי גוף). פתרון דיור זה מתאים לקשישים שמסגרת המגורים בבית כבר אינה מתאימה להם מסיבות תפקודיות או חברתיות, והם זקוקים לפתרון שיספק מעטפת תומכת מלאה הכוללת חיים רוויים בפעילויות, תמיכה מותאמת למצבם התפקודי למשל במקלחות או הלבשה, ניהול משימות משק הבית כמו בישול, ניקיון, תרופות וכדומה, ולא פחות חשוב, חברה כדי שלא לסבול מבדידות.

בית אבות לתשושים ועצמאיים

בארץ קיים מגוון רחב של בתי אבות לתשושים ועצמאיים בעלי מאפיינים שונים ובכל הרמות, החל מבתים קטנים ומשפחתיים ועד לבתים יוקרתיים, ברמה של מלונות 5 כוכבים. בבתי האבות קיימים מספר סוגי חדרים כך שכל דייר יוכל לבחור את האפשרות המתאימה ביותר בעבורו. בארץ, בתי אבות המיועדים לבני הגיל השלישי העצמאיים והתשושים מחויבים להחזיק ברישיון ממשרד הרווחה בהתאם לחוק הפיקוח על המעונות.

בית אבות לתשושים ועצמאיים, שירותים ומתקנים:

בבתי אבות אלו קיימים מתקנים ושירותים שהופכים את השהייה במקום למהנה ובטוחה, כגון: תזונה נכונה ומותאמת לקשישים, פעילויות תרבות, פנאי וחברה, טיפולי טיפוח ויופי, שירותי רפואה, שירותים סוציאליים, שירותי ניקיון ותחזוקה, שירותים לוגיסטיים, אבטחה ועוד.