הידעתם שאם קיימות מכלול של בעיות רפואיות המזכות ב -90% נכות, ישנה זכאות לפטור מתשלום במס?

לוגו חוסן

היעדר המידע הברור וחוסר השקיפות של המערכת הבירוקרטית היתה המניע להקמת חוסן – מימוש זכויות רפואיות (חוסן).

המומחיות של חוסן היא בעזרה ללקוחותיה לקבל את כל הפיצויים מהגופים הבירוקרטיים השונים: ביטוח לאומי, מס הכנסה, חברות הביטוח ומשרד הבריאות.

מחסור בשיניים, יתר לחץ דם, בעיות אורטופדיות, נכויות מהעבר וכן כל בעיה רפואיות קיימת, מזכה באחוזים ויכולה ולפטור מתשלום זה ואף לקבל החזרים של עד 6 שנים רטרואקטיבית

הידעתם שאדם שעבד שנים בשמש ויש לו צלקות או BCC (קרצינומה) מוכר בביטוח לאומי כ"מחלת מקצוע" וניתן להגיש בגינה תביעה ולקבל פיצוי חד פעמי או קצבה? ורבים לא יודעים, אבל ניתן להגיש זאת גם לאחר גיל פרישה!

הידעתם שלנכה בעל 20% נכות לצמיתות מגיע "שיקום מקצועי", לימודים על חשבון ביטוח לאומי, או קורסים ייעודיים במימון המל"ל?

כל אלה ועוד, הם רק חלק מהזכויות שאולי מגיעות לכם או ליקיריכם ואינכם מודעים לכך כלל.הדר ברזילאי חוסן

ההנעה שלי להקמת חוסן נבעה מתוך מקום של הזהות ושליחות-

שמי הדר ברזלאי, בוגרת כלכלה ומנהל עסקים. למדתי תואר נוסף במדיניות ציבורית, כאשר השאיפה שלי היתה להיות לוביסטית ואכן התחלתי לעסוק בתחום המוניציפלי.

במהלך הצבא אובחנתי עם מחלת כליות מורכבת, עברתי אשפוזים ארוכים ולא מעט ניתוחים וכל זאת במקביל ללימודים ובניסיון לנהל אורח חיים רגיל.

ההתנהלות מול הגופים הבירוקרטיים במקביל למצב הרפואי, הקושי להתנהל מולם, להבין את המידע הרלוונטי עבורי ואטימות כמעט מוחלטת של הנציגים שאמורים להושיט יד לעזרה – גרמו לי לעשות חישוב מסלול מחדש.

התחלתי לחקור את הנושא, טיפלתי באופן עצמאי בתיק שלי והופתעתי לקרוא על מגוון הזכויות הרחב המגיעות לי ועד כמה מורכב החוק, שללא "צלילה" לתחום ככל הנראה לא הייתי יודעת. מכאן הדרך לתחום מימוש הזכויות הרפואיות היתה סלולה.

התחלתי ללמוד משפטנות ולעבוד באחת החברות הגדולות במשק בתחום זה ואחרי שנים של עבודה החלטתי לצאת לדרך עצמאית מתוך תחושה של שליחות גדולה ורצון להיות שם עבור כל אלו שעוברים כעת את התקופה הזו.

ישנו תהליך ארוך המתחיל משלב ההבנה של הבעיה הרפואית ועד לשלב של קבלת הזכאות מהגופים הבירוקרטיים ולכן חשוב להיעזר במומחים הבקיאים בחוק ובזכויות.

להתעסק במימוש זכויות רפואיות, זה לא רק הליך בירוקרטי, זה רק חלק מהתהליך וחשוב לעשות אותו יחד, עם מישהו שמבין אותך, את החששות, את הבלבול, את החרדה ולפעמים להיות האוזן הקשבת.

בזכות הניסיון, הידע, המקצועיות והרצון, חוסן מסייעת ללקוחותיה באמצעותי לקבל את הזכויות המגיעות להם ואת הכספים הרבים המגיעים להם כחוק.