• איזור או עיר

  • סוג הדיור

  • אפשרויות מימון

  • מאפיינים מיוחדים

נמצאו 110 תוצאות עבור בית אבות לתשושי נפש (אלצהיימר)

בית אבות לתשושי נפש (אלצהיימר)

בית אבות לתשושי נפש מיועד לבני הגיל השלישי אשר הוגדרו כ"תשושי נפש" על-ידי פסיכיאטר, רופא גריאטרי או פסיכוגריאטר וסובלים מפגיעה בזיכרון וחוסר יכולת לתפקוד עצמאי כתוצאה ממחלות כגון דמנציה או אלצהיימר. מחלות אלה מאופיינות רובן ככולן בהתדרדרות ממושכת ותמידית בתפקוד הקוגניטיבי. כמו כן, פעמים רבות מחלות אלו גורמת לנזק מוחי אשר מעבר לבעיות הזיכרון יכול לבוא לידי ביטוי בבעיות התנהגות, חוסר יכולת לתפקד באופן עצמאי, ואף למצבים של התקפי זעם קשים. בתי האבות לתשושי הנפש מספקים מסגרת בטוחה לקשישים אלה באמצעות הטיפול המקצועי המותאם למצבים הקוגניטיביים הספציפיים ובשל המחלקות המותאמות המצוידות בכניסה מוגנת בקוד ובחצר סגורה למניעת בריחה של הדיירים.

בית אבות לתשושי נפש(אלצהיימר) בישראל

בתי אבות אלו מספקים שירותים סיעודיים ורפואיים מותאמים לתשושי הנפש, הצוותים מקצועיים מאוד במתן טיפול מותאם לאוכלוסיית תשושי הנפש אשר זקוקה לתשומת לב רבה מאוד, לרגישות רבה ולסבלנות רבה. בתי אבות אלה מספקים מסגרת בטוחה ומוגנת, פעילויות חברתיות והשגחה צמודה לחולי אלצהיימר וחולים נוספים שהירידה החדה בתפקודם המוחי משפיעה פעמים רבות גם על מצבם הנפשי שמצריך טיפול מקצועי וסבלני צמוד במשך 24 שעות ביממה.

בית אבות לתשושי נפש (אלצהיימר), קריטריונים לבחירה:

טרם בחירת בית אבות לתשושי נפש חשוב לשים דגש למספר קריטריונים על מנת לבחור את בית האבות המתאים ביותר ליקירכם. הקריטריונים הבולטים הינם: רישיון ופיקוח של משרד הבריאות, השגחה צמודה במהלך כל שעות היממה, השגחה רפואית וסיעודית, אבטחה על צורותיה השונות על מנת לשמור על בטיחותם של דיירי המחלקה, הימצאות חצר מוגנת ונעילת המחלקה בקודן, קרבה גיאוגרפית לבני המשפחה, ופעילויות פנאי ותעסוקה המותאמות למצבם הקוגניטיבי של הדיירים.