הנה פרט מידע שבטח לא ידעתם: על כל כ-11 אלף תושבים בעיר, יש סוג מסוים של בתי אבות בכפר סבא. הנתון הזה הופך את העיר כפר סבא לאחת המבוקשות עבור דיור בבתי אבות. הביקוש הזה לבתי אבות בכפר סבא ברור לנו במיוחד מהיכרות עם העיר ומיקומה המצוין באזור השרון. השילוב הזה בין חיי עיר לאווירה כפרית הופך אותה לאהובה במיוחד גם על הדיירים וגם על בני המשפחה שמגיעים לביקורים תכופים.

למה דווקא בתי אבות בכפר סבא

כפר סבא היא עיר שלא מפסיקה להתפתח. בין השכונות הישנות לכפר סבא הירוקה, קניונים ותיקים לצד מרכזי קניות חדשים, כפר סבא היא עיר פופולרית בקרב זוגות צעירים, משפחות, משפרי דיור, וכן, גם על ידי משפחות עם הורים מבוגרים שמחפשים פתרונות דיור הולמים. בתי אבות בכפר סבא נמצאים באזורים נגישים מכל אזור השרון והמרכז, עם תחנות רכבת, אוטובוסים, וגישה נוחה לכלי רכב פרטיים. בתי אבות בכפר סבא מספקים פתרונות דיור למצבים בריאותיים שונים, החל מבני ובנות הגיל השלישי ששומרים פעילות עצמאית או זקוקים לעזרה מסוימת, בתי אבות סיעודיים בכפר סבא שמיועדים לזקוקים לסיוע סיעודי במרבית שעות היממה, וכן בתי אבות לתשושי נפש.

איך לחפש בתי אבות מומלצים בכפר סבא

ההחלטה להעביר את ההורים לבית אבות אף פעם לא פשוטה, וזה מתחיל בהיבט הרגשי. לכן, כשאתם מחפשים בתי אבות מומלצים בכפר סבא, חשוב למצוא את המקום שמתאים לאורח החיים של ההורים שלכם ותואם את הציפיות של בני המשפחה. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לזכור שמדובר בפתרון הטוב ביותר עבור ההורים שיזכרו לטיפול מסור ורגיש שלא תמיד ניתן לספק בבית המוכר והאהוב. בתי אבות שתקבלו מאיתנו בשיחת ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בכפר סבא הם מקומות שמסוגלים להעניק להורים שלכם איכות חיים גבוהה עם צוות ומתקנים שיכולים לענות על כל הצרכים שלהם – בפן הרגשי, החברתי, הגופני והתזונתי.

את החיפוש הראשוני אתם יכולים לעשות ממש כאן בעמוד הזה. גללו את העמוד לראשו, שם תוכלו לראות את סרגל הכלים שלנו. הקליקו על ״בית אבות״, והמתינו רגע קצרצר לפתיחת מנוע החיפוש המתקדם שלנו. כדי למצוא בתי אבות בכפר סבא, התחילו לכתוב בשדה החיפוש את שם העיר, לחצו על ״כפר סבא״ כשהביטוי מופיע, ולחצו על סינון תוצאות. תוכלו להרחיב את החיפוש לערים נוספות בשרון על ידי סימון ״השרון״ באזור או עיר.

בכל חיפוש של בתי אבות בכפר סבא או בכל עיר אחרת שבה אתם מעוניינים, אפשר לצמצם את אפשרויות החיפוש על פי מאפיינים נוספים, כמו למשל סוג הדיור – בתי אבות בכפר סבא לעצמאים ותשושים, בית אבות לתשושי נפש, בתי אבות סיעודיים בכפר סבא, וכן מחלקות החלמה ושיקום. אם ההורים שלכם זכאים לסיוע מטעם משרדי הבריאות או הרווחה, אפשר לסמן באפשרויות המימון קוד משרד הבריאות או קוד משרד הרווחה. אפשרויות מימון נוספות כוללות את משרד הביטחון או הקרן לניצולי שואה, אך רוב בתי האבות משולמים במימון פרטי. ניתן לסמן גם אפשרויות נוספות כמו צביון דתי או כזה הכנסת בעלי חיים.

בתי אבות סיעודיים בכפר סבא

בתי אבות סיעודיים בכפר סבא מיועדים לבנות ובני הגיל השלישי שזקוקים לסיוע סיעודי במרבית הפעולות הבסיסיות היומיות. הסיוע הסיעודי ניתן ברוב שעות היממה או בכולה, על פי הצרכים הייחודיים של כל אחד מהדיירים. פעולות שגרה בסיסיות הן פעולות שלרובנו מובנות מאליהן, אך עבור ההורים מדובר בקושי בקימה ושכיבה, בניידות בבית ומחוצה לו, בשמירה על היגיינה ומקלחת, באכילה ובשתייה, וכן בשליטה על הסוגרים. במצבים אלה יש צורך בעזרת הזולת כדי לנהל חיים באיכות גבוהה תוך שמירה על כבוד ועל פרטיות.

כשמעורר צורך סיעודי במשפחה, משפחות רבות מנסות להמשיך לטפל בהורה בביתו באופן עצמאי, כלומר אחד מבני המשפחה לוקח על עצמו את הטיפול. במצבים סיעודיים קלים זה מתאפשר, אך ככל שהמצב מחמיר בני המשפחה מבינים שהם לא יכולים לטפל בהורה בעצמם. לכן, בתי אבות סיעודיים בכפר סבא, הם פתרון טוב גם מבחינת איכות הטיפול, יעילותו, והרגישות שבה ניתן לטפל בהורים. בנוסף לבתי אבות סיעודיים בכפר סבא, יש בתי אבות משולבים שמפעילים מחלקה סיעודית, וכן יש בתי דיור מוגן שמפעילים מחלקות סיעודיות במימון פרטי.

איך לחפש בתי אבות מומלצים בכפר סבא

איך לחפש בתי אבות מומלצים בכפר סבא

ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בכפר סבא

חיפוש בתי אבות מומלצים בכפר סבא אינו משימה פשוטה. גם אחרי שמתגברים על המחסום הנפשי יש כל כך הרבה שאלות, כל כך הרבה מידע חשוב שצריך לדעת, והחשש הוא שנפספס פרט כלשהו שישפיע על הבחירה. בדיוק בשביל זה אנחנו בצוות ההורים שלי מפעילים שירות ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בכפר סבא. התקשרו אלינו לכוכבית 4985 או השאירו פרטים באתר ואחת היועצות שלנו תיצור איתכם קשר בהקדם. היועצות שלנו עוברות הכשרות, מבקרות בבתי האבות, כך שהן יודעות לשאול אתכם שאלות שמכוונות למקום הנכון עבור ההורים שלכם, צרכיהם, וגם הציפיות שלכם, בני המשפחה האחרים. אנחנו לא חוסכים לכם רק זמן וכאבי ראש, אלא גם כסף, משום שהשירות שלנו ניתן ללא כל תשלום מצידכם, בשום שלב.

בתי אבות בכפר סבא – שאלות ותשובות

למי מתאים בתי אבות בכפר סבא?

בתי אבות בכפר סבא מתאימים לקשישים במצבים בריאותיים שונים, החל מעצמאיים ותשושים, דרך בתי אבות סיעודיים בכפר סבא, ועד בתי אבות לתשושי נפש. יש בתי אבות בכפר סבא משולבים עם מחלקות שונות, ויש גם מחלקות סיעודיות במסגרת בתי דיור מוגן. כפר סבא מציעה שילוב של עיר עם אווירה כפרית, נגישות תחבורתית גבוהה, כך שתוכלו תמיד להגיע לביקורים תכופים בקלות.

איך מחפשים בתי אבות מומלצים בכפר סבא?

החיפוש מתחיל במנוע החיפוש המתקדם של אתר ההורים שלי. סננו תוצאות חיפוש על פי אזור כפר סבא, בחרו את סוג הדיור המבוקש – בית אבות לעצמאים, תשושים, סיעודיים, או תשושי נפש, ניתן לסנן גם לפי אפשרויות מימון ומאפיינים ייחודיים כמו צביון דתי או אפשרות להכניס בעלי חיים.

כמה עולה בית אבות בכפר סבא?

טווח מחירי בתי אבות בכפר סבא מתחיל בכ-11 אלף שקלים והוא יכול להגיע ליותר מ-19 אלף שקלים למיטה בחדר. חדרים בבתי אבות בכפר סבא יכולים להכיל שתיים או שלוש מיטות, ויש גם חדרים פרטיים. ככל שמספר המיטות עולה – כך המחיר יורד. המחיר עולה ככל שרמת הסיעוד עולה. התשלום עבור בתי אבות מומלצים בכפר סבא כולל הכל, את הדיור, הניקיון, האחזקה, אביזרים ומוצרי ספיגה, שירותים ופעילויות, וכלכלה מלאה של שלוש ארוחות ביום ושתיים עד שלוש ארוחות ביניים.

למה להשתמש בשירות הייעוץ וההכוונה של אתר ההורים שלי?

היועצות שלנו עוברות הכשרה ייעודיות לסיוע בכל מה שקשור לעולמם של בני הגיל השלישי, כולל רענונים תקופתיים, קורסים נוספים, ועדכונים שוטפים בכל החידושים. ההמלצות וההכוונה שלנו ניתנים לפי מחקרים, ביקורים בבתי האבות והתרשמות ממראה עיניים, וכמובן שיחות וחוות דעת מבני משפחה שסייענו להם בעבר. השירות שלנו ניתן בחינם לגמרי עבורכם, ואנחנו מצפים לשיחה כדי שנוכל להוריד גם לכם אבן מהלב.