אזור השרון הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ. מצד אחד גינות רחבות ידיים, פרדסים, נחלים, ירוק-עד מיערות ופארקים, ומצד שני הכחול העמוק של הים התיכון. וכשיש אזור שמספק לתושביו שילוב אידאלי בין חיים עירוניים ואווירה כפרית, אנחנו בכלל לא מופתעים מכמות האנשים שמחפשים בתי אבות מומלצים בשרון.

למה דווקא בתי אבות באזור השרון

אזור השרון הוא אזור גדול, מפותח, נגיש תחבורתית, עם כבישים נוחים גם לתחבורה ציבורית וגם לתחבורה פרטית. עשרות בתי אבות בשרון מציעים לדיירים סוגי דיור שונים, החל מבתים לעצמאיים ותשושים ועד בתי אבות עם רמות סיעוד שונות. כל עיר או יישוב מספקים חוויה אחרת לדיירים, כך שניתן לבחור בין בתי אבות באזור השרון באזורים עירוניים יותר כמו רעננה, כפר סבא, נתניה, חדרה, הוד השרון, וערים אחרות. אם אתם מעדיפים יישובים באווירה אינטימית וכפרית, כדאי לבדוק אפשרויות ביישובים כמו אבן יהודה, כרכור, קדימה, וקיבוצי השרון.

איך לחפש בתי אבות מומלצים בשרון

אנחנו מבינים היטב שההחלטה להעביר את ההורים לבית אבות מורכבת, קודם כל בהיבט הנפשי. רבים מספרים לנו שהם חשים תחושות אשמה על כך שהם ״זורקים״ את ההורים לבית אבות. נדגיש, מעבר אל בית אבות בשרון אינו ״להיפטר״ ממטלות טיפול בהורים, להיפך – זוהי ההזדמנות להעניק להם טיפול מסור וראוי על ידי צוות מקצועי ומיומן שיוכל לספק להם איכות חיים גבוהה במתקנים שבנויים כדי לענות על כל הצרכים שלהם. יותר ויותר בתי אבות לא נופלים ברמת השירות והמתקנים מבתי דיור מוגן יוקרתיים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא בתי אבות מומלצים בשרון שיגרמו לכל הצדדים להיות מרוצים מהמעבר, בעיקר להורים שלכם.

בראש העמוד הזה, וכל עמוד אחר באתר, מופיע סרגל הכלים שלנו. הקליקו על ״בית אבות״, וייפתח בפניכם מנוע החיפוש של ההורים שלי. כדי למצוא בתי אבות בשרון, סמנו תחת ״אזור או עיר״ את אזור השרון. אם אתם מעוניינים בעיר ספציפית, כמו למשל בית אבות ברעננה או בכפר סבא, תוכלו להקליד באופן חופשי את שם העיר במשבצת ״הקלידו לבחירת עיר״. הקליקו על ״סנן תוצאות״ ותקבלו את רשימת כל בתי האבות של אזור השרון.

כמובן שאפשר לצמצם את הרשימה אף יותר על ידי סימון מאפיינים על פי הצרכים הייחודיים של ההורים שלכם. כך למשל, תוכלו לקבל רשימת בתי אבות בשרון לפי סוג הדיור – עצמאים ותשושים, בית אבות לתשושי נפש, בתי אבות סיעודיים בשרון, וכן מחלקות החלמה ושיקום. אם אתם זכאים לקוד משרד הבריאות או משרד הרווחה, ניתן לסמן זאת באפשרויות המימון, כך גם בנוגע למימון משרד הביטחון או הקרן לניצולי שואה. אם חשוב לכם בית אבות עם צביון דתי או כזה שמאפשר להכניס בעלי חיים, ניתן לסמן גם אפשרויות אלה.

בתי אבות סיעודיים בשרון

בתי אבות סיעודיים בשרון הם מסגרות דיור עבור מבוגרים בני הגיל השלישי שזקוקים לסיוע סיעודי ברוב הפעולות הבסיסיות היומיות, ברוב שעות היממה או בכולה. הפעולות הבסיסיות שבהן מדובר הן קימה ושכיבה, ניידות בבית ומחוצה לו, שמירה על היגיינה ומקלחת, אכילה ושתייה, ושליטה על הסוגרים. במשפחות רבות אנחנו נתקלים במצבים שבהם אחד מבני המשפחה לוקח על עצמו את אחריות הטיפול בהורה הסיעודי. אולם ככל שרמת הסיעוד עולה, בני המשפחה מבינים שלא מדובר בפתרון קבוע ושהאחריות גדולה מדי. לכן כדאי לבדוק בתי אבות סיעודיים בשרון, עם צוות מיומן במצבי סיעוד שונים, כך שהם יכולים לספק להורים שלכם איכות חיים גבוהה.

בנוסף לבתי אבות סיעודיים בשרון, ישנם בתי אבות באזור השרון שמפעילים מחלקה סיעודית. אלו הם בתי אבות משולבים, שיש בהם מחלקת תשושים ועצמאים, מחלקה סיעודית, ולעיתים גם מחלקת תשושי נפש, שהיא פתרון דיור עבור הסובלים ממחלות קוגניטיביות כמו אלצהיימר ודמנציה.

ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בשרון

עם כל כך הרבה אפשרויות, אנחנו מבינים שגם עם כל הסינונים – חיפוש בתי אבות מומלצים בשרון יכול להיות משינה מורכבת. כדי להקל עליכם, הקמנו כאן בחברת ההורים שלי שירות ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בשרון. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר אלינו לכוכבית 4985 או להשאיר פרטים באתר. אחת היועצות שלנו תיצור איתכם קשר כדי למצוא ביחד בית אבות בשרון שמתאים עבור הצרכים של ההורים שלכם ואופי המשפחה שלכם. אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות באופן שמכוון אתכם לבית המתאים עבורכם, ובכך אנחנו חוסכים לכם לא מעט זמן, כאבי ראש ובירוקרטיות. אתם בטח שואלים את עצמכם כמה עולה שירות ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות בשרון, והתשובה שלנו היא – כלום. שירות הייעוץ וההכוונה של צוות ההורים שלי ניתן ללא כל תשלום מצדכם.

בתי אבות בשרון – שאלות ותשובות

למי מתאים בתי אבות בשרון?

בתי אבות באזור השרון מתאימים לבני ובנות הגיל השלישי במצבים בריאותיים שונים. בתי אבות לעצמאיים ותשושים מתאימים לדיירים שמסוגלים לתפקד באופן עצמאי או זקוקים לעזרה מסוימת. בתי אבות סיעודיים בשרון מתאימים לדיירים שזקוקים לסיוע ברוב הפעולות במרבית שעות היממה. בתי אבות לתשושי נפש מיועדים לדיירים עם אלצהיימר או דמנציה, ויש גם בתי אבות משולבים עם מחלקות דיור שונות. בתי אבות בשרון מתאימים לכל מי שמעוניין לגור באזור השרון וליהנות מהיופי שיש לאזור הזה להציע.

איך מחפשים בתי אבות באזור השרון?

הדרך הפשוטה ביותר היא להשתמש במנוע החיפוש המתקדם של אתר ההורים שלי. ניתן לסנן את תוצאות החיפוש על פי אזור השרון, לבחור בהקלדה חופשית עיר או יישוב מסוימים בשרון, לבחור את סוג הדיור – עצמאים, תשושים, סיעודיים, או תשושי נפש, אפשרויות המימון, ומאפיינים ייחודיים שחשובים לכם כמו צביון דתי או הכנסת בעלי חיים.

כמה עולה בית אבות בשרון?

טווח מחירי בתי אבות בשרון רחב, הוא יכול להתחיל בכ-11 אלף שקלים עד יותר מ-19 אלף שקלים למיטה בחדר. יש חדרים שמיועדים לשניים או שלושה דיירים, ובמקרים מסוימים אפשר גם חדר פרטי. התשלום כולל את הדיור, אחזקה, ניקיון, מוצרי ספיגה, כל הפעילויות והשירותים שניתנים בבית האבות, ותפריט יומי שבנוי משלוש ארוחות גדולות ושתיים עד שלוש ארוחות ביניים.

למה להשתמש בשירות הייעוץ וההכוונה של אתר ההורים שלי?

צוות היועצות שלנו עובר הכשרה ייעודית בכל מה שקשור לעולמם של בני הגיל השלישי. לאורך כל הדרך, היועצות עוברות קורסים נוספים וריענונים בכל מה שחדש בתחום, כך שאנחנו תמיד עם היד על הדופק ומעודכנים בכל החידושים בתחום. את ההמלצות שלנו על בתי אבות בשרון אנחנו לא מספקים על פי עלוני שיווק, אלא על פי מחקר, ביקורים של אנשי הצוות בבתי האבות והתרשמות ממראה עיניים, וכן המלצות וחוות דעת של משפחות שסייענו להן בעבר. השירות שלנו ניתן ללא כל תשלום מצדכם, כך שאתם יכולים להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנמצא את הבית החדש של ההורים שלכם.