דיור מוגן בדרום, דיור מוגן בתל אביב, דיור מוגן יוקרתי, דיור מוגן ללא פיקדון – אנחנו יכולים להמשיך הלאה עם לזרוק כאן דוגמאות לסוגי דיור מוגן שקיימים ואנשים ממש כמוכם מחפשים מידע עליהם ברשת. הפתרון שלכם נמצא ממש כאן בעמוד שהגעתם אליו – ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן של חברת ״ההורים שלי״. 

כשהמבחר כל כך גדול, אפשר להבין איך כל כך הרבה אנשים מתייאשים ואומרים ״נחזור לזה כבר מחר״, או בשבוע הבא, או בעוד חודש. אתם הרי אנשים עסוקים בעבודה, עם הילדים, צריכים קצת זמן להשקיע בעצמכם, כך שחיפוש דיור מוגן עם כל הפרטים הגדולים והקטנים שצריך לשים אליהם לב הוא מטלה לא קלה. בדיוק כמו שאתם עסוקים בעבודה – גם אנחנו עסוקים מאוד בעבודה, רק שהעבודה שלנו היא ליווי בחירת דיור מוגן. וכבר עכשיו נשים את זה על השולחן: השירות שלנו ניתן ללא כל עלות מהצד שלכם. העבודה המשותפת שלנו לא עולה לכם כלום, ועכשיו כשהדאגה הכלכלית הזו לפחות ירדה מהפרק, אפשר להמשיך ולהסביר מי יכול לעזור בבחירת דיור מוגן ומה זה השירות הזה. 

למה צריך שירות ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן

בישראל פועלים עשרות בתי דיור מוגן עם עשרות אלפי דירות. הדירות מגיעות בגדלים שונים, החל מחדר אחד, דרך שני חדרים ויש גם יותר משלושה חדרים. יש בתי דיור מוגן של רשתות גדולות ושל מפעילים פרטיים קטנים, יש בתים שפועלים בבניינים קטנים ואחרים במגדלים, יש מתחמים שכוללים כמה מגדלים ואפילו כפרי גמלאים עם בניינים בתצורות שונות שמשתלבים עם בתים צמודי קרקע – יש ממש הכל, מדירת גן ועד פנטהאוז יוקרתי ומפואר. 

במקום שאתם תטריחו את עצמכם עם טלפונים והתכתבויות, שאלות ובירורים – אנחנו מציעים שירות ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן שמוריד מכם את רוב העבודה. לא את כולה כמובן, כי עדיין תצטרכו לברור מבין אפשרויות שונות ולהחליט, אבל שירות ליווי בחירת דיור מוגן בהחלט מקל על העבודה והופך אותה לפשוטה, מהירה ויעילה יותר. 

ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן מצוות מקצועי ללא תשלום ההורים שלי

ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן מצוות מקצועי ללא תשלום ההורים שלי

איך עובד שירות ליווי בחירת דיור מוגן של ההורים שלי

אנחנו בחברת ההורים שלי פועלים בתחום הייעוץ, ליווי והשמה בדיור מוגן כבר שנים ארוכות. אתר האינטרנט שלנו, שבו אתם נמצאים עכשיו, מכיל מגוון רחב של מאמרים עם מידע חיוני עבורכם ועבור ההורים שלכם בנוגע לכל מה שקשור לרווחת בני ובנות הגיל השלישי. אנחנו מוסיפים כאן תכנים חדשים על בסיס קבוע, כדי שתוכלו לקבל מידע מלא בלי שום התחייבות או תנאים לקבלת השירות מאיתנו. בכל אחד מעמודי התוכן שלנו מופיע מספר הכוכבית המקוצרת ליצירת קשר איתנו – 4985*, ואם אתם כאן באמצע הלילה או

בסוף השבוע כשאנחנו נחים קצת, אתם יכולים להשאיר את שמכם ומספר הטלפון שלכם להתקשרות, ואחת היועצות שלנו תתקשר אליכם בשעות הפעילות ובהקדם האפשרי.  

במהלך השיחה נבין ביחד מה הצרכים שלכם, למה אתם מצפים מהדיור המוגן, נעזור לכם להבין מושגים שונים שלפעמים לא ברורים וגורמים לבלבול, וניקח את זה ביחד אתכם משם. 

אחד היתרונות הגדולים בעבודה משותפת עם הצוות של ״ההורים שלי״, הוא שהיועצות שלנו לא סתם קוראות מדפים שיווקיים. אנחנו עורכים ביקורים תקופתיים בבתי הדיור המוגן השונים, כך שהמידע שאתם מקבלים מבוסס, בין הרבה דברים אחרים, גם על מראה עיניים. בנוסף, הצוותים שלנו עוברים הכשרות מעת לעת בנושאים שקשורים לדיור מוגן ולצרכים של בני הגיל השלישי, כלומר כשאתם פונים אלינו אתם יכולים להיות בטוחים שהייעוץ שאתם מקבלים מגיע מאנשי ונשות מקצוע אמיתיים, שההורים שלכם חשובים ממש כפי שהם חשובים לכם. 

איך להתכונן לקראת ליווי בבחירת דיור מוגן

כמובן שהיועצת שתדבר איתכם כבר תדריך אתכם בנוגע לכל פרט, אך כבר כעת נגיד לכם על מה כדאי לכם לחשוב לקראת השיחה:

סוג דיור מוגן: דיור מוגן היא מסגרת שמתאימה לבני הגיל השלישי העצמאיים. אם בן המשפחה שלכם זקוק למטפל זר או סיוע סיעודי, המסגרת הזו לא מתאימה. סוג דיור מוגן הכוונה – דיור מוגן רגיל או דיור מוגן יוקרתי? האם מדובר באדם שומר מצוות שחשוב לו לשמור על אורח חיים דתי, או שכל דיור מוגן יכול להתאים?

מיקום בארץ: האם חשוב לכם שהדיור המוגן יהיה באותה השכונה או העיר שבה הייתה הדירה הרגילה, או שזה הזמן להגשים חלום ולעבור לגור בעיר אחרת? יש ירושלמים שחולמים לגור בתל אביב, אנשי מרכז שחולמים על בית בבירה, ותושבי ערים שחולמים על דיור מוגן כפרי בצפון. 

תקציב ומימון: דיור מוגן, כמסגרת שפונה לאנשים בתפקוד עצמאי בלבד, נעשה במימון פרטי. הכינו מסגרת תקציב לקראת המעבר שבנויה מפיקדון חד פעמי ויכולת לשלם את דמי האחזקה החודשיים. כדאי לדעת שיש מסלולי מימון שונים בנוסף למסלול הפיקדון, כמו מסלול דמי כניסה, מסלול דיור מוגן בשכירות חודשית, ואיזונים שונים בין הפיקדון לבין האחזקה החודשית שחלק מבתי הדיור המוגן מציעים בהתאמה אישית. 

מי יכול לעזור בבחירת דיור מוגן

במילה אחת: אנחנו. בשלוש מילים: חברת ההורים שלי. ובהרחבה: כשאתם בוחרים חברה לייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן כדאי שתבחנו אותה היטב. אם תיכנסו לעמוד האודות שלנו, תוכלו לראות את אנשי ונשות הצוות שלנו, את תמונותיהם, את תפקידם, הכל באופן שקוף ומונגש כדי שתדעו בדיוק מי עומד לשירותכם. כבר בתחילת המאמר הזה הצהרנו וכעת נגיד זאת שוב: שירות ייעוץ וליווי בבחירת דיור מוגן של חברת ההורים שלי ניתן ללקוחותינו ללא עלויות גלויות או חבויות, לא בשיחת הייעוץ הראשונית, לא בשלבי הליווי המתקדמים, וגם לא לאחר שאתם חותמים על חוזה עם בית הדיור המוגן הנבחר. אנחנו מחכים לשיחה מכם ובטוחים שנמצא מקום שיענה על כל הצרכים והציפיות שלכם ושל ההורים שלכם.