עזרה, ליווי והשמה ללא עלות ההורים שלי

גיא זוהר היה מגיש החדשות שטבע את המשפט: ״מבולבלים? גם אנחנו!״, שמאז משתמשים בו לתיאור לא מעט מצבים. וכשזה נוגע לבחירת בית אבות הבלבול באמת גדול מאוד. כשאתם מחפשים מידע על ליווי בחירת בית אבות ומגיעים אלינו, אתם יכולים להיות בטוחים בדבר אחד – אנחנו ממש לא מבולבלים ויכולים לתת לכם שירות ליווי אישי לאורך כל שלבי התהליך, החל מהפנייה הראשונה שלכם אלינו ועד ההשמה בבית אבות שמתאים בול לצרכים של ההורים שלכם. בעצם אתם יכולים להיות בטוחים גם בדבר נוסף – השירות שלנו ניתן ללא כל תשלום מצדכם. נכון, כשאתם פונים אלינו יש לכם אפס עלויות, אפס תשלומים ואפס עמלות. 

למה צריך שירות ייעוץ לבחירת בית אבות

אם הגעתם לעמוד הזה, ברוב המקרים זה אומר שחיפשתם מידע על בתי אבות והקלקתם על הקישור שהוביל אתכם לכאן. הקישור הזה הוא אחד מהמון קישורים להרבה מאוד בתי אבות. כמה הרבה? בישראל פועלים מאות בתי אבות לצרכים שונים – בתי אבות לעצמאיים ולתשושי גוף, בתי אבות סיעודיים ובתי אבות לתשושי נפש. ישנם גם בתי אבות משולבים עם מחלקות ייעודיות לדיירים סיעודיים או תשושי נפש. 

יש בתי אבות בכל מקום בארץ, מצפון עד דרום, במרכז ובירושלים, בשרון ובקריות, בערים הגדולות וביישובים קטנים, בתי אבות ממשלתיים ובתי אבות פרטיים, כאלה שהמימון נעשה רק באופן פרטי ואחרים שמקבלים גם סיוע ממשרד הרווחה או קוד משרד הבריאות. במקום שאתם תעשו את כל העבודה ותתקשרו לכל אחד מבתי האבות – אנחנו מורידים את זה מכם ועושים את העבודה עבורכם. 

איך עובד שירות ליווי בחירת בית אבות של ההורים שלי

אנחנו בחברת ההורים שלי פועלים בתחום כבר שנים ארוכות. אנחנו מפעילים אתר אינטרנט עם מידע נרחב ומקיף, ומאמרים מפורטים ומעשירים בכל הנושאים שקשורים לרווחתם של בני הגיל השלישי שזמינים לכם 24 שעות ביממה. בכל אחד מעמודי התוכן שלנו מופיעים פרטים ליצירת קשר איתנו במספר טלפון כוכבית מקוצרת – 4985*, או השארת שמכם, מספר הטלפון שלכם לחזרה, וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. צוות היועצות שלנו יקבל את פנייתכם וימשיך את הטיפול מכאן והלאה. 

בשלב הזה תיערך אתכם שיחה כדי להבין בדיוק מה הצרכים שלכם. רבים מבין אלה שפונים אלינו מרגישים בלבול בין המושגים השונים, לא מבינים בדיוק עד הסוף את המשמעויות, חוששים מכך שההורים שלהם יוגדרו תשושי נפש, אבל בדיוק בשביל הדברים האלה אנחנו כאן – לעזור לכם להבין מה אתם צריכים, להפיג חששות, ולהיות מורה הנבוכים הפרטי שלכם. 

היועצות שלנו עורכות ביקורים תקופתיים בבתי האבות השונים, כך שכשאתם מקבלים ייעוץ לבחירת בית אבות מחברת ההורים שלי אתם יודעים שהמידע וההמלצות מתבססות על מראה עיניים ולא סתם על חומרים פרסומיים. הצוות שלנו עובר קורסים והכשרות בנושאים שקשורים לרווחת בני ובנות הגיל השלישי, מה שמבטיח לכם תהליך ליווי בחירת בית אבות באופן האיכותי והטוב ביותר עבורכם ועבור הוריכם. 

איך עובד שירות ליווי בחירת בית אבות של ההורים שלי

איך עובד שירות ליווי בחירת בית אבות של ההורים שלי

איך אנחנו מלווים אתכם בתהליך הבחירה

אחרי אותה שיחת הבנת צרכים ותיאום ציפיות, גם אתם וגם אנחנו נבין אם אפשר לצאת לתהליך ליווי בחירת בית אבות משותף. בשלב הזה נצמצם את רשימת האפשרויות על פי הצרכים שעלו מהשיחה:

סוג בית אבות: האם יש צורך במסגרת שמספקת עזרה סיעודית כמו בית אבות סיעודי? האם מדובר במחלות קוגניטיביות שמצריכות מסגרת של בית אבות לתשושי נפש? או שאולי המטרה היא לספק אפשרויות ליצירת קשרים חברתיים עם השגחה רפואית למקרה הצורך כמו בית אבות לעצמאיים ולתשושי גוף. 

מיקום בארץ: האם חשוב שבית האבות יהיה באזור המגורים של הדייר כדי לא לצאת לגמרי מהסביבה המוכרת, או שיש צורך לעבור לאזור אחר בקרבת אחד הילדים כדי לאפשר ביקורים רבים? לדוגמה, אדם שגר בבאר שבע, ייתכן שירצה בית אבות בחיפה אם ילדיו גרים שם. 

תקציב ומימון: מהן אפשרויות המימון של בני המשפחה, האם כל המימון נעשה מכיסכם, או שתתקשו לעמוד בתשלומים ויש צורך בבקשת סיוע ממשרד הרווחה לבית אבות לעצמאיים ותשושים, או קוד משרד הבריאות לבית אבות סיעודי או לתשושי נפש. 

הכנה לוועדת קבלה: יש בתי אבות שמציבים תנאי קבלה מסוימים ואנחנו נוכל לבדוק אם יש כאלה, מהם תנאי הקבלה, והאם משפחתכם ומבקש הדיור בבית אבות עומדים בתנאים הללו. 

מקום פנוי: ישנם בתי אבות בתפוסה מלאה ובמסגרת תהליך הליווי שלנו נוכל לוודא שיהיה עבורכם מקום בבית האבות המבוקש. 

כמה עולה שירות ליווי בחירת בית אבות

כבר הזכרנו את זה בתחילת דברינו וזו ההזדמנות להזכיר שוב ולהדגיש – שירות ייעוץ לבחירת בית אבות של חברת ההורים שלי ניתן בחינם. לכם אין שום עלויות, לא בשלב הייעוץ הראשוני, לא בשלבי התהליך השונים, לא כשאנחנו מלווים אתכם, ולא כששלב ההשמה מסתיים ונמצא מקום עבור ההורים שלכם. השירות שלנו עבור מחפשי בתי אבות ובני המשפחה ניתן ללא כל עלות, ואם זה לא היה ברור מספיק – נגיד שוב, השירות שלנו חינם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקשר אלינו או להשאיר פרטים, אנחנו כבר נדריך אתכם הלאה ונסביר הכל בפירוט רב בשיחה.