רשת ביחד הינה רשת בתי הורים לבני גיל הזהב, הרשת מתמחה בעיקר בטיפול בקשישים סיעודיים, תשושי נפש ותשושי גוף. הרשת פועלת ברישיון ובפיקוח של משרד הבריאות, ובתיה כוללים צוות מקצועי, רפואי, פרא-רפואי, סיעודי ולוגיסטי מיומן ומסור. הבתים משרתים אוכלוסיות שונות בארץ, והם ממוקמים ברחבי הארץ בנקודות נגישות לרכב פרטי ולתחבורה ציבורית. הבתים מותאמים לאוכלוסיית הדיירים אותה הם משרתים, חלקם בתי אבות קטנים וביתיים וחלקם מרכזים גריאטריים גדולים, וכולם שומרים על קשר רציף עם בני משפחות הדיירים, קשר שהוא חשוב מאוד לרווחת הקשיש. השמירה על בריאות ורווחת הקשיש עומדת בראש מעייניה של הרשת, החל מטיפול רפואי וסיעודי צמוד ומסור ועד חדרי מגורים מצוידים לנוחות ובטיחות הדיירים, שטחי ציבור רחבים הכוללים מתקנים, ציוד עזר ופעילויות מגוונות כמו האזנה למוסיקה, חוגי יצירה ואומנות, דיוני אקטואליה ועוד. הצוות בבתי הרשת כולל מנהלים רפואיים מומחים בגריאטריה וצוות של אחיות הנוכח בבית 24 שעות ביממה. צוות סיעודי גדול שעבר הדרכה מתאימה, מסייע לדיירים וצוות של פיזיותרפיסטים עובד עם כל דייר בהתאם לתכנית אישית. מרפאים בעיסוק עובדים עם הדיירים ומשפרים את איכות חייהם, כמו גם מפעילות תעסוקה במבחר רחב של פעילויות להנאת הדיירים ועובדות סוציאליות מנוסות התומכות בדיירים ובבני משפחותיהם. צוות של דיאטניות דואג לתזונה בריאה ומתאימה למצבם הבריאותי של הדיירים ואם בית עוזרת לכל דייר במסירות רבה.

רשת ביחד כוללת את חמשת הבתים הבאים:

  • עטרת רימונים בבני ברק – בית חולים גריאטרי איכותי ומקצועי המטפל בקשישים סיעודיים, סיעודיים מורכבים ובתשושי נפש תוך שמירה הדוקה על בריאותם וביטחונם. הבית מספק שירותי דת וכולל בית כנסת.
  • בית הורים ביחד – בני ברק – בית אבות זה הוא הוותיק ברשת ביחד. הבית קטן וביתי, וגרים בו קשישים עצמאיים, תשושים ושיקומיים.
  • מרכז סיעודי וותיקים – בני ברק – בית אבות בבני ברק שנפתח בפברואר 2015, והוא כולל מחלקות סיעודיות ומחלקות לתשושי נפש. גם בית זה מותאם במתקניו (כולל חדר משוכלל לפיזיותרפיה) לאוכלוסייה אותה הוא משרת, וכולל גם שיעורי תורה בבית הכנסת במקום.
  • הדסים – בית שאן – בית אבות שנבנה ברמה גבוהה, וכולל 2 מחלקות סיעודיות ומחלקה לתשושי נפש, היחידה באזור של עמק יזרעאל, רמת הגולן ועמק הירדן.
  • הבית לאזרחים ותיקים – קדימה – מרכז גריאטרי ובית אבות סיעודי שנפתח באפריל 2016. הבית כולל מחלקות סיעודיות ומחלקות לתשושי נפש באזור שקט ופסטורלי. הבית שוכן בבניין חדשני ומפואר המאובזר ומעוצב בהתאם לסטנדרטים של משרד הבריאות.
נמצאו 5 תוצאות עבור רשת ביחד - רשת בתי הורים המובילה ברפואה